طناب ورزشی کراس فیت با دسته فلزی سرعتی

طناب سرعتی کراس فیت

از {{model.count}}
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

وزن ۵۰۰ گرم _طول ۲۸۰ سانتی متر_قطر ۳ میلی متر_جنس دسته فلزسیم بوکسل روکش دار_قابلیت تغییر طول _ارگونومی عالی _مناسب تمرینات هوازی تناسب اندام در ناحیه شکم، کمر، پا و دست _قابلیت استفاده در منزل و سالن ورزشیم _مناسب ورزشکاران رشته کراس فیت

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

طناب زدن شاید به عنوان یک ورزش شناخته نمی‌شود اما در کنار تمرین‌های بدنسازی به عنوان یکی از اصلی‌ترین تمرین‌ها معرفی می‌شود. از جمله فواید طناب زدن این است که بدن شما را برای انجام تمرین‌های سخت‌تر گرم می‌کند و به آن استقامت و چالاکی لازم را می‌بخشد.

ورزشکاران حرفه‌ای از فواید طناب زدن برای تقویت عضلات پا، بازو، افزایش استقامت بدن و همچنین تحمل فشار های متوالی روی عضلات پا استفاده می‌کنند. همچنین از دیگر فواید طناب زدن می‌توان به افزایش تعادل و هماهنگی میان اندام مختلف بدن اشاره کرد به طوری که شما در طول چند دقیقه طناب زدن قسمت‌های مختلفی از بدن خودتان را مجبورید با هم هماهنگ کنید.

طناب زدن یکی از بهترین تمرین های هوازی برای بدنسازان میباشد.  در این نوع از تمرین بدن شما طی یک مدت کوتاه چند دقیقه مقدار زیادی اکسیژن دریافت و شروع به مصرف انرژی می‌کند. با این کار در هنگام تمرین و همچنین بعد از آن بدن شما به چربی سوزی ادامه خواهد داد.

لذا اگر می‌خواهید لاغرتر شوید و دوست ندارید که به باشگاه بروید یا از در خانه پایتان را بیرون بگذارید به شما توصیه داریم که از فواید طناب زدن برای لاغری خودتان استفاده کنید.

 طناب سرعتی کراس فیت  ارائه شده در این قسمت دارای یک طراحی زیبا و مدرن است. جنس این طناب از سیم بوکسل روکش دار که از کیفیت مناسبی بهره می برد و دسته های آن فلزی با قابلیت تغییر طول می باشد. حالت طناب این کالا به گونه ای است که در جهت ایجاد تعادل و وزن برای بهتر طناب زدن و همچنین استحکام بیشتر طناب به جهت سایش با زمین می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...