کفش سالنی یوز سایز ۳۴ تا ۳۹

ارسال رنگ بر اساس موجودی فروشگاه می باشد

از {{model.count}}
550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

سبک و راحت_اصطکاک و چسبندگی بالا_تهویه و قابلیت تنفسی بالا_رویه از جنس الیاف مصنوعی PU_نحوه ی بسته شدن به صورت بندی_دارای آستری و زبانه ی نرم و فومی_مناسب فوتسال و ورزش های سالنی_جنس کفی از لاستیک بادوام و ضد سایش

سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کفش فوتسال یوز بچه گانه طرح نایک CR7 ، یک کفش با کیفیت و خاص است که به شما این امکان را می دهد که کنترل، ضربه زدن و دریبل راحت تری را انجام دهید. رویه ی این کفش از جنس چرم مصنوعی سبک و مقاوم است. انعطاف پذیری این کفش به بازیکن کمک می کند تا آزادانه بدود و به راحتی توپ را پاس بدهد. این کفش فوتسال دارای کفی از جنس لاستیک است و به علت وجود شیارها و آج های فراوانی که دارد، چسبندگی بهتری روی سطح سخت و صاف زمین فوتسال ایجاد می کند.
در داخل کفش از آستری نرم و قابل تنفس استفاده شده که علاوه بر ایجاد راحتی ، باعث گردش هوا و خشک و خنک نگه داشتن پاها می شود و از بوی بد پا جلوگیری می کند. به منظور حمایت از کف پا و جلوگیری از خستگی از یک کف طبی استفاده شده است. نحوه ی بسته شدن این کفش به صورت بندی است و به منظور استحکام بیشتر سر تا سر کفش دارای دوخت های محکم و بادوام است. این کفش از لحاظ طراحی بسیار شیک و مناسب برای هر سلیقه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...