کش پنج رشته cx

کش پنج رشته بدنسازی

از {{model.count}}
330,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

کیفیت عالی _ تشکیل شده از پنج رشته با مقاومت های متفاوت _ قابل استفاده در منزل و باشگاه _ قابل استفاده برای هر سنی با توان جسمانی متفاوت _ قابل استفاده در تمامی رشته های ورزشی

تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کش پنج رشته

کش پنج رشته یا کش مقاومتی یوگا پیلاتس شامل پنج رشته قابل تنظیم است. این کش دارای کیفیت بسیار بالا است و میزان ماندگاری و استحکام بسیار بالایی دارد. برای تمام افرادی که به ورزش علاقه دارند و ورزشکار حرفه ای هستند بسیار مفید و مناسب است. به جای رفتن به باشگاه و کار  با دستگاه های مختلف، با کش بدن سازی پنج رشته قابل تنظیم کار کنید که حمل آن آسان، وزن سبک و حجم کمی دارد.

مهم ترین مزیت آن نسبت به باشگاه این است که در باشگاه شما با چند دستگاه مختلف چندین حرکت را انجام می دهید در حالی  چندین حرکت را تنها با همین کش انجام دهید. می توانید میزان فشار کش را با کم و زیاد کردن تعداد رشته ها کم و زیاد کنید که فشار ۵ تا ۷۰ پوند را می تواند وارد کند.

کش سی ایکس

کش سی ایکس با ساختاری کاربردی اما کاربردی می تواند تمامی عضلات را تحت انقباض دهد. کش سی ایکس  ورزشی می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که مدت زمان زیادی را از ورزش به دور بوده اند. این کش همچنین برای افرادی که دچار مصدومیت شده اند می توان مفید و موثر باشد. کش سی ایکس پنج رشته ای ورزشی برای تمامی افراد مناسب بوده و تمامی افراد با هر توانی می می توانند از این کش در جهت بالا بردن قدرت عضلانی و کمک به استقامت عضلانی بهره مند شوند.

مزیتی مهم برای کش سی ایکس

این کش همچنین برای ناتوانی های عضلانی و حرکتی، افراد کم توان، نا توان، معلولین و بسیاری از افراد دیگر کاربرد های زیاد و مهمی را می تواند داشته باشد. این کش یکی از بهترین وسایل ایروبیک و بدن سازی است. از جمله ورزش هایی که با این کش انجام  می شود عبارتند از : کشش دستها، پاها و اسکوات پاها. این کش مقاوم و مرغوب است و انجام بسیاری از حرکات کششی و ایروبیک را آسان می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...